Vanmorgen stond om 10.30 uur voor JO13-4 de uitwedstrijd tegen Hardinxveld 3 op het programma. Noud, Manoh, Joey, Peti waren afwezig en daar kwam in de ochtend ook Quinn nog bij. Keeper Joël en Bentley waren bereid gevonden om in te vallen zodat we toch nog 1 wissel hadden. Deze jongens moesten daarna snel weg om bij hun eigen team te spelen (zonder wissels) dus ook grote dank aan de trainers van JO13-3 dat ze ons toch wilden helpen
De jongens begonnen goed aan de wedstrijd en creëerden met Guillermo een aantal kansen. Helaas was de eerste de beste aanval van Hardinxveld raak. Niet lang daarna werd het ook 2-0 door een, eerlijk is eerlijk, prachtige schot in de kruising. Daarna begon VVGZ echt te voetballen en werd er goed overgespeeld. De beloning en aansluitingstreffer kwam er via Yahya. Toch wist Hardinxveld de voorsprong weer uit te breiden naar 2 goals verschil, maar... dat duurde niet lang. Een uitstekende pass van Yahya werd op waarde geschat door Guillermo en met een mooie voetbeweging omspeelde hij de keeper en maakte hij er 3-2 van. Julien kreeg daarna nog een hele grote kans op de gelijkmaker, maar hij schoot over.
Na rust was het spelbeeld wat onrustiger en werd er net wat minder goed overgespeeld. Toch bleven er kansen gecreëerd worden. Voor het gevoel was het wachten op de gelijkmaker, maar de goal viel helaas aan de andere kant. Na de 4-2 ebde het geloof weg en werd er minder scherp verdedigd. Hardinxveld profiteerde daar dankbaar van en na 60 minuten stond er een (geflatteerde) 7-2 score op het scorebord. Nu even genieten van een welverdiende vakantie en daarna staan er nog 2 wedstrijden op het programma. Hopelijk kunnen we het seizoen op een goede en leuke manier met elkaar afsluiten. De energie van vandaag was in ieder geval een goed voorteken