JO11-3 heeft vanmorgen de stadsderby bij Pelikaan met 11-1 gewonnen. Na de 6-2 overwinning van vorige week gaven de jongens dit een uitstekend vervolg en staan hierdoor (op doelsaldo) bovenaan. Er werd door iedereen hard gewerkt en binnen de minuut wisten De Vogels al te scoren. Qua doelpunten was Quinn de grote man vandaag, maar het hele team verdiend een groot compliment. Winnen in de stadsderby is natuurlijk altijd prettig 😉 Alle Vogels vliegen hé hé hé!!
VVGZ
Bezoekadres
Noordpark 5
3332 LA ZWIJNDRECHT
info@vvgz.nl