• Wie de laatste weken een wedstrijdje van JO11-2 heeft meegepikt, zal het waarschijnlijk al opgevallen zijn. Alle spelers van JO11-2 drinken sinds kort uit een gloednieuwe bidon drinken. En dat is mogelijk gemaakt door VTTI, waar de vader van Vik werkt. VTTI is marktleider op het gebied van energie-infrastructuur. Vóór de uitwedstrijd bij Rijsoord werd de prachtige bidonkrat met 10 bidons in ontvangst genomen. Wij willen VTTI namens het hele team ontzettend bedanken.