• JO11-3 moest vandaag aantreden tegen IFC JO11-3.

    Jaysan (nog niet fit), Ahmed (uitvalbeurt) waren er niet bij en vlak voor de wedstrijd moest Tijs zich wegens ziekte ook afmelden.

    Op het Noordpark werd het een super spannende wedstrijd. Gezien de stand op de ranglijst ook niet gek. Nadat beide teams wat kansen hadden gemist was het IFC dat op voorsprong kwam. Er moest een tandje bij, want er werden veel duels verloren op wilskracht. Dan is het wel fijn dat er nog een time-out is om dit onder de aandacht te brengen. De boodschap was duidelijk en er werden meer duels gewonnen. De wedstrijd kantelde al snel. Quinn wist 2x te scoren en de voorsprong was een feit. Toch kwam IFC al snel weer langszij, maar wederom wist Quinn weer voor de voorsprong te zorgen. Het lukte de jongens niet om het verzorgde voetbal van de vorige weken te spelen, maar uiteraard had dit ook met de kracht van de tegenstander te maken. Eerst kwam IFC nog langszij na een foutje achterin, maar...als goed voetballen niet lukt dan kan er altijd nog hard gewerkt worden en dat deden ze zeker in deze fase. De 4-3 was de mooiste van de ochtend. Na een rush van Peter gaf hij uit een lastige hoek een uitstekende assist op Juliën die koel het net wist te vinden. Met nog 3 minuten op de klok liet Quinn iedereen schrikken door de bal achterin in de voeten van de tegenstander te spelen, maar gelukkig zonder gevolgen. Juliën maakte vlak voor tijd de verlossende 5-3 en daarmee was de overwinning een feit. Deze werd beloond met een groot applaus van de aanwezige ouders en andere familieleden!!Alweer de 4e op een rij 💪 Volgende week wacht de lastige uitwedstrijd tegen Sliedrecht.